Monday 28 November 2011

al kisah anak rimau

hmmm entry kali ni gua nk up psl team Harimau Muda...belum terlambat gua rase nk ucapkan tahniah buat sang harimau muda sebab berjaya benam garuda sekaligus menggondol ibu segala emas sukan sea baru2 ni..semua penyokong/peminat bersorak gembira..semua pakat puji..and gua rase skuad harimau muda memang patut terima pujian atas kejayaan diorang..bukan senang beb final lawan ngan home team lak 2..yang main plak 2nd team..walaupun ade sorang due player yang buat spoil tp papepun syabas gua ucapkan...sehari selepas bergelar sang juara...team kesayangan kita terpaksa mengharungi game kelayakkan olimpik...penat bai main 2 jam malam esok kene main lagi..anak rimau kene kitai ngan syria..ft Malaysia 0-Syria 2..bermula detik kekalahan harimau muda setelah dijulang hebat sebagai sang juara, anak rimau dihujani dengan kritikan & kutukan. Ibarat jatuh ditimpa tangga...anak rimau sekali lagi dijinakkan..kali ni Syria lak..yang hangin 2 anak rimau da leading 2 bijik..10 minit terakhir perlawanan dah rupe mende ntah Harimau muda maen..penyokong mule tinggalkan stadium yang tinggal hanyalah Penyokong Tegar dan juga Ultras Malaya..gua salute kt korang..bkn semua blh terima bile team yang kite sokong kalah last minit..trutama Ultras Malaya yang xhenti2 soraksampai game abis. ft Malaysia 2-Bahrain 3. Agak pedih bile team kite dah leading tup2 kalah..time ni episod kritikan & kutukan dh jd epik..mcm2 yg slh yg 2 la yg ni la..kekalahan memang pedih tp bg gua xperlulah kita nk menghentam team kite..cuba bagi kritikan yang membina..jgn la nk emo sangat..gua pn geram gk bile kite kalah tp bola 2 bulat. nothing can hapend bro. jangan time menang je kite sokong time kalah kutuk bagai nak rak.. sekadar meminjam beberapa quotes..jika kita tak mampu menyokong ketika kalah jangan bersorak ketika menang, if you're ashamed to stand by your colours you better seek for another flag...papepun selamanya Harimau Malaya. 

No comments:

Post a Comment